Två dagar hos Gabbi

Har haft två kanon dagar hos Gabbi. Resan dit gick som på ett kick och vi åkte raka vägen och köpte lite snacks till bion vi skulle gå på. Hur många lingon finns det i (skogen) världen? ;) . Gabbi hade kollat innan så det fanns platser kvar och det fanns många kvar så vi förbokade inte. När vi väl kommer dit så är det någon som bokat 21 platser!! Vem i hela världen bokar 21 platser??? A ja.. Vi fick tänka om och gick istället på The black swan.
Den var riktigt läskig. Inte sådär skräck läskig men läskig på sitt vis. Den är se värd då den inte är som någon annan film jag någonsin sett innan.
Efter bion åkte vi hem till lägenheten och gjorde en god frukt dessert (berättar med om den sen) till Big Brother.
DAG 2
Vi vaknade båda två väldigt tidigt som vi alltid gör.
Gabbi och Simon håller på att flytta så jag och Gabbi började bära lådor och sätta in lite saker i deras nya lägenhet. Den kommer bli såå fin :) .
När vi var klara med bärandet och fixandet tog vi oss en promenad ner mot stadencentrum där vi shoppade och lunchade. Denna dagen är obeskrivlig verkligen. Vi gjorde "vanliga" saker hela dagen men ändå så var det en dag som slår många av mina dagar! Vi hade kul hela tiden och vi pratade om allt och ingenting. Snacka om att jag saknar dig Gabbi här hemma!
En energikick med kaffe på Espressohouse.
Gabbi visade mig en ny favorit affär med de godaste doftljusen jag någonsin luktat på.
Tänkte avsluta detta inlägg med ett stort tack till Gabriella som jag saknar väldigt mycket här hemma. You are Great!
Gabriellas blogg

Kommentarer
Postat av: g

love <3

2011-03-25 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0