Super dag

Har verkligen haft en super dag idag hittills. Vaknade tidigt och var pigg och har nu gjort min näst sista dag på jobbet och den var super. Fy vad jag kommer sakna Brobygården, all härlig personal och de gulliga tanterna och farbröderna med sin otroliga charm.
På APT:et idag fikade vi med smörgås tårta och rulltårta och diskuterade viktiga ting. Och helt plötsligt ställer sig en av dem upp och överraskar mig med ett paket. Åh! Det hade jag inte väntat mig. Och gissa vad som ligger i!
Jo en Thomas Sabo fotlänk med en månadssten på. Herre gud! Det var hur fint som helst. Kommer användas flitigt i sommar. Vet bara inte än hur jag ska kunna tacka Rubinen (den avdelningen) för den otroligt fina presenten! Måste kommer på något till fredag då det är min sista dag. Tack igen Rubinen :)

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh va gulliga rubinen är!! saknar borbygården ibland faktiskt!

2011-03-16 @ 18:21:35
URL: http://sjosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0