Spray-on bronzer

Har nu hunnit testa min första Spray-on bronzer. Denna kommer från Isadoras Jungle fever kollektion:
Jag slöt mina ögon för att börja spraya ansiktet. Han bara något sprut och när jag tittade igen hade jag en stor brun fläck i pannan! haha! Snacka om att ge färg. Man får vara väldigt försiktig med denna så man inte blir som en chokladboll i ansiktet. Inte vackert att ha jätte vita händer och kropp mot ett jätte brunt ansikte.
Den kan även va lite knepig att få helt jämn nu innan man är van men den ger absolut färg. Kan bli riktigt fin till sommaren då kroppen även börjar brännas vid lite.
Före och efter bilder:
Före --------------------------> Efter
(Bjuder på mitt svullna morgon ansikte kl 05:15. haha!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkade ju jättebra!

2011-03-21 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0