Small talk för tjockare hår

Jag har i nästan hela mitt liv drömt om tjockare och längre hår. Nu försöker jag verkligen sköta det med tvätt var 3:dje dag, inpackningar, leave in balsam, bra produkter och att inte platta det allt för ofta.
Har nu fått hem min small talk från TIGI. Testade den hos frisören sista jag var där.
Denna produkten ska alltså svälla hårstrået så att man får en känsla av tjockare hår. Jag är fortfarande ganska nyklippt och vet därför inte om det är det som gör att håret är tjockare eller om det är produkten. Men jag tror faktiskt produkten gör en del av sitt jobb då håret känns lite tjockare direkt efter användning.
+ Den luktar riktigt gott!
Produkten hjälper även till med att ge håret fukt och har värmeskydd i sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är produkten :) använder den jag med ibland :)

2011-03-15 @ 08:43:33
URL: http://emiliaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0