Shopp-stopp

Gick på stan lite med Maja för en stund sedan då våra pojkar är och spelar match. Vi är ena riktiga hemma-fruar jag och Maja. Vi handlar, städar och shoppar medans killarna spelar. haha!
Hade bestämt mig för att jag inte fick shoppa sådant som jag inte behöver. Så det ända som fick följa med hem var trosor och en liten smink palett. Nöjd :)
Sommar färger för hela slanten.
Nu sitter jag i soffan och mår som jag gör. Har sjukt ont i halsen och bröstet igen och orkar knappt hålla ögonen öppna då jag känner mig helt slut. Ingen träning för mig idag och ingen match imorgon heller skulle jag tro. Ska nog åka hem till mamma en sväng och trösta mig lite snart. Bara det inte blir något långvarit igen!

Kommentarer
Postat av: debbie

Den paletten har jag med! Så himla kul med så mkt färger, man kan verkligen sitta hela kvällarna och testa sig fram. Men vad tycker du om hållbarheten? Jag tycker inte att det blir jättestarkt med färg om man inte målar på jättemycket.. Eller är det jag som inte kommit på nåt bra "knep"? Du som är skitgrym på sånt här, hjälp mej!! :D

puss

2011-03-06 @ 12:01:44
URL: http://debbieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0