Mitt lår

Hemma från Växjö och har nu varit hos massören som har masserat ut och kollat mitt lår. Har haft on i det väldigt länge men inte för ens nu har det börjat att bli värre.. Han trodde att det var en infektion som nu höll på att kapslas in av kroppen eller vad det var han snackade om. Ska alla fall stretcha mycket och vara riktigt varm i kroppen innan jag börjar öka tempot.
A ja.. I Växjö idag tänkte jag inte shoppa så mycket men oj så fel det kan bli. Hade nästan lite ont i magen när jag åkte hem över shoppingen men känner ändå nu att jag faktiskt inte köpt något onödigt så får ändå vara glad och nöjd med dagen.
Ni får lite glimtar av vad jag har fått med mig hem framåt. Nu väntar jag på Elin för att sedan åka och träna. Måste doc ta det lite lugnt på träningen idag pga massagen och låret. Lite träligt då jag är sugen på att pumpa ut mig. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0