Framtiden

Satt med Malin innan idag och lunchade och snackade om framtiden. Frisör, make up, stylist, dietist, resa till Australien och jobba, utbilda sig i USA, få med Robin i någon utav planerna . ?
Känns som om jag kommer ta den säkra vägen genom livet. Men ibland känns det som att jag bara vill chansa och göra det jag vill! Men vad är rätt och vad är fel? Vad ska man välja först? Vad är bäst för mig? Vad är bäst för alla andra?
Framtiden är mitt liv och man vill gärna välja den rätt.
Var senare hos Maja ikväll och fikade, mös och snackade om det igen. Hon vet vad hon vill. Go for it Maja! (Avis)
Ja a ni.. Framtiden!

Kommentarer
Postat av: mb

Jaa de jobbiga är ju att jag vet, men jag vet inte hur jag ska lyckas med det ;)

Men I'll try :D

2011-03-02 @ 21:43:57
URL: http://majabergkvists.blogg.se/
Postat av: Du fixar det!

Anna du ska alltid göra det som känns rätt för dig, det blir du lyckligast av i det långa loppet. Lita på magkänslan :)

2011-03-02 @ 22:18:22
Postat av: johanna

Dietist vore något för dig tror jag verkligen!!

Men håller med föregående talare . :)

2011-03-04 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0