Dagen i ära

Sitter och äter lite ägg och youghurt frukost nu och ska strax hoppa in i bilen för att åka till jobbet. Känns som att jag Har en bra dag som väntar mig. Först ska jag göra lite frukost åt de äldre och göra en mysig förmiddag åt dem sedan ska vi från en avdelning åka ut och ha APT hos aktiveraren på Brobygården. När jag är hemma från jobbet måste jag till min frisör och prata lite och sedan väntas mitt första crosstraining pass någonsin. Ska bli kul att se vad det är :)
God frukost kan förgylla en stor del av dagen.
Här är även en liten titt på mina nya haremsbyxor (kommer nog bli ett plagg som kommer användas mycket då de är så otroligt sköna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0