Så Enkelt i JKPG

Sitter här hemma i lägenheten igen nu som en död efter kvällen och nattens bravader. Var i JKPG med några kompisar och hälsade på Simon och Gabriella.
Det började med att jag och Maja åkte upp för att kolla på när Myresjö spelade fotboll mot Thord (simons nya lag) med Gabbi. Det var en bra match och med humöret uppe åkte vi och åt Taco tallrikar på A6 för att sedan åka hem till Gabbi och Simon. Där satt vi och slappade ett bra tag och tog igen oss och jag hade stora funderingar om jag skulle stanna kvar där över natten eller åka hem. Men efter många om och men stannade jag kvar och åh vad glad jag är för det. Vilken kväll! Hade verkligen jätte kul hela kvällen och natten och så himla kul att umgås med Gabbi. You are great!


Vi besökte ett ställe som hette Så Enkelt. Riktigt bra ställe. Bara en massa sköna och trevliga folk, inte en skymt av skummisar, och massa bra musik.
Tack för en toppen kväll, hoppas på en snar repris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0