Nytt och snyggt på posten

Har sovit nästan precis hela dagen idag. Vilar så mycket jag bara orkar och kan. Har fortfarande feber men har nu fått ännu en nya antibiotika av doktorn. Hoppas det hjälper denna gången :) .
En mycket rolig sak som hänt under dagen är alla fall att både mina skor från Nelly kom och så lite nya kläder som jag beställt från H&M. Eller kläder och kläder en lång klänning och ett par armband. Har även beställt en bikini men den kommer inte för ens i maj. Lite segt.. men den som väntar på något gott :) . Kommer ju inte använda den innan dess ändå.
Lång klänning och armband från H&M. Klänningen satt hur bra som helst. Armbanden trodde jag skulle vara mer starkt turkosa men de funkar bra ändå :)
Och mina nya skor! De satt som smäck om foten. Nya Party High heels killers :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0