KM

Igår drog en av årets första och största händelser igång. Nämligen KM i futsal. Vi (damerna) spelade hela eftermiddagen och kvällen igår och idag är det herrarnas tur innan alla final-spel på söndag. Det börjar egentligen redan nu vid 8 på morgonen men palla! Visst jag är redan uppe. Svårt att sova när Robin dundrar upp klockan halv sju för att strax samlas så.. Men tänkte vara där innan klockan halv 10. Då möts nämligen Vetlanda FF (Robins nys klubb) och Myresjö IF (Robins gamla klubb). En riktigt roande match. Men i alla fall kommer jag hänga i hallen hela dagen idag och sedan under finalerna till klockan två imorgon. En av de få helgerna på året då Norrgårdshallen är mer än fullsatt.

Men nu tror jag att jag snart ska börja göra mig iordning. Måste bara hämta lite mer energi först. Jag är typ för pigg för att sova men för trött för att gå upp.. Hmm.. Jobbigt läge liksom.


Mina kusiner från Malmö och min farbror är hemma från Malmö över helgen med :) . Så hoppas verkligen på att jag ska få lite tid över ikväll så jag kan åka ut och hänga lite med dem sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0