KM helgen över

Kom hem från KM för en liten stund sedan. VFF (Robins lag) gick vidare till Finalen mor Myresjö IF. En riktigt kul match! Precis så som jag ville ha det :) . MIF blev det segrande laget ur tuneringen som nu är slut för detta året. Har nu hängt i Norrgårdshallen i två hela dagar och roat mig. En riktig höjdar helg.


Gabbi och Simon var också hemma över helgen för att kolla fotbollen. Så igårkväll så lagade vi 3, Robin, och Jonte taco, spelade Donkey Kong, kollade film, hade massage kväll och snackade. En mysig kväll faktiskt. Fler kvällar med sådant tack :)



Och så sist men inte minst måste jag visa gårdagen och dagens outfit:

Går dagens:

Dagens:



Nu ska jag bara vila lite och ladda inför kvällen fotbollsträning. Kommer bli lugnt då jag fortfarande har ont i halsen men tänkte alla fall köra lite. Men vill Mycket! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0