Inte igen

Ja ha. Då var man sjuk igen :( . Kände i halsen igår men kände ändå att jag inte ville missa mer träningar nu så gick och tränade ändå. Och nu får jag stå mitt kast för det. Ligger i feber och ett otäckt tryck över bröstet. Mamma tror att det är lunginflamation. Det hoppas jag verkligen inte!!! Please! Är så himla trött på att vara sjuk nu. Jag som alltid brukar va en person som aldrig blir sjuk och nu är jag sjuk varannan vecka känns det som :( . Buh!
Så nu ska jag la kolla någon film som jag kan somna in till en stund till. ska försöka jobba en stund i eftermiddag. kommer bli tugnt men vill inte vara borta från jobber mer nu då jag bara har två månader kvar nu. Gör mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0