Grattis Carro

Helgen i Malmö när vi firade Carro blev kanon. Jag han med två timmars shopping på morgonen. Men det blev intensvit. haha! Men hittade några riktiga fynd. T ex en skinnjacka för 129kr på Zara. Helt sjukt! Så fick med mig en del shopping på den korta stunden trotts allt. Sedan var det tillbaka till Carros lägenhet där jag hjälpte hennes mamma med alla förberedelser inför kvällen. All mat som skulle göra. Det var intensivt ända in till halv 7 då gästerna kom. Mat, göra sig i ordning, fixa i lokalen mm.. Men jag hade kul hela tiden. Var riktigt trött ett tag men fick tillbaka all energi när festen började. Ett Stort Grattis till Carro och hennes lärar examen!
Under kvällen var det god mat, roliga lekar (kan dela med mig av dem sen), trevligt folk och senare framåt tolv åkte vi vidare för utgång så då blev det även en hel del dansBåten i Malmö. Ett mysigt uteställe på en båt. Är nog riktigt mysigt på sommaren då man kan vara ute och njuta av musiken på havet :)
De ända bilderna jag har från kvällen just nu men får förhoppningsvis mer att visa sen.

Träffade även tjejen längst till vänster som är från Vetlanda från början hon med. Riktigt härlig tjej så vi tre tjejer och Emelies kille bildade ett rikrigt härligt team. hihi! :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

grattis till henne xD

2011-01-25 @ 18:14:21
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0