Gott nytt år!

Ja ha. då börjar det nya året och alla nyårs löften ska dras igång. Och jag börjar nu igen åter med bloggningen :)

Har firat in det nya året på ett lite annorlunda ställe i år. Nämligen på sommar ön Öland Strandhotell med mina 6 partypinglor.
Alla gör sig så otroligt fina inne på våra hotellrum innan vi beger oss iväg till en förfest några hotellrum bort (vilket ändå var världens labyrint att hitta) där vi möts av ett helt gäng Oskarshamnare. Där börjar drinkspelen på en gång. Vi lär oss en ny lek: SNAP! -Whats the name of the Game?.. Kommer visst att vara en ny lek som kommer lekas vilt på Vetlandas fester numera. haha!

Sen går vi ner i den stora salen där det är välkomschampange och sedan tre rättersmiddag
Menyn:
Skagen toast
Oxfile med rotfruktsgratäng
Panacotta

Absolut en av de godaste menyerna jag varit med om! Sedan börjar dunket i rummet brevid och festen är i full gång! Så nu har jag firat in det nya året på ett nytt, kul och förhoppningsfullt sätt!  Hoppas eran början på ert år är lika bra som mitt :)


De sju damerna från Vetlanda! :D


Min nyårs outfit! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

fina tjejer : )

2011-01-01 @ 21:13:11
URL: http://sjosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0