GeKås

Gekås och Ullared blev inte alls så stressigt och trångt som jag trodde det skulle bli idag. Det var nämligen knappt något folk :) . Hur skönt som helst att gå där och strosa. Det tar verkligen en hel dag men det är det så värt. Kan inte visa allt jag köpt men blev en del inredning, så här kommer lite av det:
En tvålpump och tandborstställ
Nya ljuslyktor. De är lila längst upp, syns bara inte på denna bilden.
Tidningsställ. Har sett en lika dan på Invit för 300:- och nu köpte jag den för 99:-
Nya panelgardiner. Äntligen! Var så trött på de andra.
Sedan hittade jag en massa plock som skarf, läppstift, balsam, tops ja en massa plock och småsaker helt enkel. Man plockar på sig en hel del när man är där för att det är så billigt och ändå kommer priserna upp när man går. Men då har man faktiskt fått mycket för pengarna. Så för er som inte har varit där kan jag ändå rekommendera det någon gång under livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0