Fortfarande sjuk...

Är fortfarande sjuk.. har 40graders feber, hostar och är allmänt seg och tröh i bröstet. Därför jag inte skrev igår. Orkade knappt någonting. Idag när jag vaknade sa jag till Robin: Åh jag tror det känns lite bättre idag :)!   
Not, när jag tog febernlåg den på samma fortfarande. Men är det lika dant imorgon ska jag ringa vårdcentralen.
Ja ja.. Vad gör jag när jag är sjuk? Jag kollar på Disneyfilmer. haha! När man blir sjuk känner man sig lite som liten igen. Blir alltid sugen på disneyfilmer när jag är sjuk. Men har doc bara kollat på två än. Hinner somna till dem vart ända gång. Har inte sett något slut än :P . Annars sitter jag lite vid datorn, kollar bloggar, nya kläder eller sitter vid tv-spel.
På tal om kläder hittade nyss min drömmössa.

Åh den är så härlig med pälsbollen där uppe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0