BIK BOK - Vår kollektion

Sitter här nu och har precis duschat och kollar på The Voice. Så skönt att det börjat igen så man har något att fördriva mornarna med. Men hittade även en annan rolig sak på datorn nu. (Sitter lite vid den samtidigt) Nämligen BIK BOK:s vår kollektion.
Denna T-shirten är jag helt såld på. Give me!
Även byxdressen till höger är en liten förkärlek av mig.
Denna amerikanska trenden som kommer nu känns också som en trend jag skulle kunna falla in ganska bra i.
Kom på en sak nu när jag såg denna fransväska. När jag skulle in på H&M för att köpa mina BUS produkter stod en fransväska där precis framför ögonen. Jag kunde inte slita mig utan den åkte med. Ska visa den sen. BIG Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0