Utvilad med nytta

Gu vad länge jag sov idag. Så himla skönt! Var jätte länge sen jag verkligen fick sova ut. Så nu kommer jag var piggelin idag.
Igår var jag riktigt duktig faktiskt. Gjorde matlådor till veckan. Mexicansk taco sopppa och en fiskgratäng. Det blev riktigt gott faktiskt. Sen kom Malin och då gjorde vi kola paj att ha till kvällen.
Kvällen bestod nämligen av mig, Elin, Amanda, Malin, Peter, vitt vin, skön musik och kolapaj. Ett stort plus till Amanda som var hemma från Halmstad :)
Idag ska jag snart hem till päronen då jag ska få lite hjälp att söka den skola jag vill till i höst. Skulle bli så lycklig om jag kom in därför måste jag göra det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0