Solen :)

Det är så härligt när solen skiner! Jag vill bara ut ut och åter ut! Var ute och gick med Malin och Thea innan och på vägen tillbaka hem ställde jag mig mot en husvägg i solen i lä och bara njöt av solens strålar som värmde. Åh, solen är lycka. Bara de kunde varit typ 20-30 grader varmare också :P .
Nu kom jag alla fall tillbaka till lägenheten och fick syn på att alla saker här hemma inte gillar solen lika mycket som jag. Som t ex mina ljus.
haha! Dags att sätta något annat i fönstret nu. Frågan är bara vad? Tycker ju om min fina ljusstake som jag fick av Eve på min födelsedag. Skulle behöva lite inredningsinspration.

Kommentarer
Postat av: Eve

kul att det kommer till användning :D använd värmeljus så smälter det inte .

2011-02-13 @ 19:06:31
Postat av: Frida

Rekommenderar att du går in på styleroom.se där kan du få massa inspiration! =) livsfarlig sida..man kan bli sittande i flera timmar.. inredningsfreak som man är : )

2011-02-13 @ 19:53:55
Postat av: mb

haha lite man älskar ljuset till höger!;)

2011-02-20 @ 17:25:53
URL: http://majabergkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0