Sjuk

Sitter hemma hos Robin nu. Kunde knappt sova i natt för att jag fått så ont i halsen över natten. Och det har inte blivit det minsta bättre under dagen. Tyvärr åt fel håll. Tror även jag börjar få feber nu. Känner mig sådär konstig i kroppen. Detta är verkligen inte vad jag ville ha just nu!



Så sitter här framför datorn nu och använder de flesta knep jag vet för att bli frisk.
*C-vitaminer
*För handla vitlök att lägga i maten
*Glass för halsen
*Kanske ska försöka med honungsvatten med. Men tycker bara det är så sjukt äkligt.


Ska försöka samla på mig lite kraft nu alla fall för att ta mig bort till ICA Kvantum för att handla lite kvällsmat till mig och Robin sen till Idol. Hoppas verkligen det finns revbensspjäll kvar. Är så sjukt sugen på det!
Skulle egentligen tillbringat kvällen ihop med brudsen men huvudet väger och tror inte jag skulle vara det roligaste sällskapet tyvärr :( . Jag som längtade så.. Men jag är ensam hemma imorgon så får väll försöka bjuda in dem till mig då. För jag måste bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0