Nytt jobb

I måndags började jag på mitt nya jobb. Det är därför jag har haft fullt upp och när jag kommer hem är det bara att byta om för träning sedan har jag varit död när jag kommit hem. Så datorn har kommit vid sidan av. Men nu på morgonen när jag är hos Robin kan jag sitta med datorn vid bordet vid frukosten så då hinner jag skriva några rader.

Nu ska jag först jobba till halv fem sen ska Thea hjälpa mig att börja fixa för ett härliogt datum som börjar närma sig. Nämligen min 20-års dag. Okej det är två veckor kvar och ännu lite till till The Happening men ändå.. Man ska börja förbereda sig i tid ;)


Kofta - H&M
Tights - Gina Tricot

Gillar faktiskt tightsen skarpt. Visste inte riktigt innan jag testat dem men de sitter verkligen bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0