New look begins

Titta noga nu hur jag ser ut. Sista gången ni ser det nu på ett tag.
Oj, vad dramatisk jag lät nu, haha! Jag ska bara till frisören ;) . haha! Men ska göra något som jag inte brukar tycka om. Take the Hair off. Men jag ska försöka göra det bra denna gången och fortsätta gå med huvudet högt utan det. Lite sugen på att klippa av håret. Men våga! Kan inte någon ge mig lite mod! Jag tror det skulle bli riktigt bra men så sjukt rädd att det inte växer ut igen sen :S . Får börja med första steget nu och se hur jag känner sen.


Skjorta: Gina Tricot
Linne: Cubus
Skor: Converse

Kommentarer
Postat av: anna i

anna du skulle vara råläcker i kort hår !!!

2010-09-15 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0