Myresjö dagis

Har kommit hem från dagens arbete på dagis. Kanske var sista gången för idag om man inte får hoppa in på ett vanligt jobb medan man arbetar på ett ungdomsjobb? Det måste jag ta reda på. Hoppas alla fall att det är så så jag får mysa med alla gulliga barn och trevliga fröknar lite mer. Har nämligen trivts väldigt bra ute på Myresjös dagis.
Har nu alla fall dragit på mig myskläderna och önskar nu att någon kunde läsa mina tankar och komma upp med nybakade bullar till mig. Har fått sådant sug efter bullar. Bullar, bullar, bullar. Hade med mig ett antal bullar hit i helgen som jag bakat men de är redan slut. Och nej jag åt inte ens hälften av dem. Robin kan vräka bullar han. Helt sjukt! haha



Måste skaffa mig lite mer ork bara sen tänkte jag att jag skulle springa över till Kicks och köpa en primer. Behövs nu när jag äntligen har beställt 88 paletten som alla just nu verkar vilja ha. Längtar till den kommer. Oj vad jag ska exprimentera :) .


88 paletten skimmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0