Börjar dagen med bakning

Morgon!

Idag har jag lite att se fram emot även fast jag är ledig idag. Har fått lite extra nu alla fall. Ett steg framåt.
Nu på morgonen ska jag strax gå och baka muffins och kakor till kiosken på fotbollen, sen ska jag upp till skolan och prata med en om jobb, kolla killarna som byter dör på vårat kylskåp (haha! det där lät lite fel), plocka blåbär med Elin om jag hinner. Hoppas verkligen det för har velat ha de där blåbären så sjukt länge nu! Och sist men inte minst så ska jag spela match. Ska spela mittmitt. Har aldrig spelat på den possionen innan så blir väldigt kul att se hur det ska gå. Kommer jag vara en yr höna? haha!

Kladdmuffins
Första sysslan börjar jag med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0