Vilken Jacka?

Tjoho! Jag är inte död! haha

Igår var jag i Jkpg med Robin. Meningen med resan var att jag skulle byta några saker där som jag fick när jag fyllde. Men när vi kommit halvvägs så upptäckte jag att jag glömt sakerna jag skulle byta! Jag fattar inte vad det är med min hjärna just nu men på topp kan den då rakt inte vara! Skulle ut och springa i förgår och när jag väl kom upp till spåret så upptäcker jag att jag glömt ta på mig sporttoppen! Hallå! det är det första man tänker på!! Massor av sådana konstiga saker har skett för mig under veckan. Vad är det som händer? haha!
A ja tillbaka till saken.
Vi bestämde oss för att åka vidare upp för jag skulle ändå hämta en jacka på Stadium med. Det var en resa vill jag säga. Valde mellan 4 jackor som snart blev 3 men de 3 var makalösa! Usch vad svårt det var! Tillslut blev det alla fall en röd dunjacka men jag vet faktiskt fortfarande inte om jag är nöjd! Beslutsångest till max! Det blev alla fall ett linne från Carlings med som jag är nöjd med och sedan en sak till som jag inte tänker nämna nu ;) .



Outfiten som fick följa med till Jkpg:


Inte alltid så kul att klä sig nu och så då jag jobbar på äldreboende då det finns vissa regler. Det kan vara lite tråkigt ibland då man vissa dagar verkligen känner för att klä upp sig lite mer och som man vill. Men man får rätta sig till det Bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0