My happy Birthday

Uppe med tuppen. Och det var inte min mening idag. Tänkte sova länge så jag skulle orka med kvällen till topp. Men men.. Får orka det ändå :)
Har suttit och spelar Playstation nu på morgonen för att få tiden att gå lite men nu var det dags att sätta sig här. Datorn står nämligen utanför mammas och pappas sovrum så vill inte gå hit allt för tidigt ifall jag väcker dem.

Men nu när jag väl sitter här tänkte jag att jag kunde berätta lite om vad jag fått när jag fyllt och så. har ju inte visat något från det än.

På min fördelsedag fick jag först gå till jobbet då jag fick vara på en avdelning där inte en kotte visste att jag fyllde (kul) haha! Men innan det sjöng mamma och pappa för mig på sängen och jag fick blommor.
På kvällen efter jobb och testning av skidkläder och så kom jag hem till dukat bord med kräftsoppa och varma mackor och Krabba! Krabba är gudomligt! :) Och naturligtvis Paket! :)
Farmor och farfar kom även förbi då de inte kunde komma på mitt Kalas.



I paketen fanns:
* Ett par leopard vantar
* Nya löparskor
* Öronhängen
* Super Mario Galaxy (I know, lite nörd ;) )
* En Halsbandsklocka (av sis)
* En färgglad mössa, som jag tyvärr måste byta då jag mest såg ut som en svamp
* Blommor
* Pengar (av farmor och farfar)
Ja nu kommer jag nog inte på mer.. Kan ha missat något.
Robin dök också upp med SPA överraskning, middag och världens största Ros. Så vi åker upp till Jkpg nästa helg :) . Mmm :)


Sen förra helgen var det dags för kalaset med släkten.


Mormor och morfar var först på plats (blundade tyvärr på alla bilder med morfar)


Med bommor och med blader vi gör henne så glader...


Jag bakade min egen tårta och choklad-kola paj :P


I´m a happy Girl :)

I paketen gömde sig denna gången:
* Serveringsskålar med Chips, godis och dipp
* Halsband och armband handgjorda av mina kusiner :)
* Blommor
* Öronhängen - hängande vingar
* En ring
* En LOB-vas - Ljusrosa
* Ljuslykort
* Leopardtröja

Ett lyckat och kul firande än så länge och i helgen väntas ferre med vännerna :D






















En Glad och sprallig Gustav till kusin får avsluta kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0