Snö kaos

Vid halv 6 började det snöa och det snöar än. Och det är inte lite snö som kommer. Shit! haha! Känns typ som i In thependence day eller något. Jag och Ida gick ner en sväng i Landsbro innan för att kolla på kaoset som rådde i vår lilla by. Bilar och lastbilar överallt som inte kom någonstans. En lastbil som stod över hela vägen och bilar som inte kom upp för backarna. Dags för vinterdäck kanske ;)

Vi började även leka lite i trädgården hemma. Jag kan inte säga att jag hatar snö. Åka pulka och flumma i snön är great :)



snö är det!! Detta är på bara en och en halv timma. innan detta hade vi inte sett skymten av sö i år! Sjukt! haha

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill hem till snön :)

2010-10-20 @ 21:57:12
URL: http://sjosefsson.blogspot.com
Postat av: malin

helt sjuk, men längtar nästan lite efter pulka åk :) Anna lägg upp bilder från festen nu, jag är nyfiken :)

2010-10-21 @ 05:28:14
Postat av: Sarah

Ååh gud vad underbart med snö?? Vart måste man bo för att få så mkt snö? för i skåne finns det ingen :(

2010-10-21 @ 07:53:09
URL: http://styleofsarah.blogg.se/
Postat av: Johana

vill ha snö har typ nt haft de sen febuari

2010-10-28 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0