Sjuk

Fick gå hem från jobbet igår. Mådde kasst. Sjukt ont i magen, spytt, feber.. Vad är detta nu för skit! Mår inte riktigt lika illa idag men magen är kass. Fattar inte vad det är? Får bli hemma från jobbet idag med :/ .
Hade tid hos fissan igår under alla omständigheterna. Men jag tvingade mig dit. Kunde inte vänta längre nu. Satt som ett lik i stolen men håret kapade jag. Och tjoff så var man korthårig. Klippte det väldigt kort denna gången och lite tuffare frisyr men från och med detta ska jag spara ut. Var bara tvungen att bli av med allt det slitna och kul att testa en ny frisyr. Betsämde det faktiskt precis innan jag gick då Robin, Simon och Alle hettsade om att jag skulle klippa av mig det. Så jaja.. Ni fick nästan som ni ville. Inte rikrigt så kort som på bilden jag visade men kortare alla fall ;)


Ganska dålig bild och ser död ut. haha! Är jag nästan också så.. Men kommer bättre bilder med tiden och så är jag inte klar än. ska färga och slinga mig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-26 @ 20:48:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0