20 oktober

Då var det dags att fara iväg till jobbet igen. Idag är jag uppbakad nästan hela dagen på jobbet så denna dagen kommer gå fort. Skönt.
Och ikväll blir det skidträning för hela slanten. Sprang intervaller på skidorna i måndags. Fick en sådan härlig känsla när jag fick kall luft i lungorna. Benen bara började springa och gud vad jag längtade efter att få åka på snö och ge järnet! :P


Kör på clean i ansiktet idag. Ingen mascara utan bara lite bas.

Skjorta - Gina Tricot
Halsband
- Glitter
Strumpbyxor
- Vero Moda

Ska försöka få upp bilderna från festen i helgen idag. Gick inte på blogg.se innan då det tog alderles för lång tid att över huvudtaget lägga upp en bild. Men ska göra ett nytt förök idag., Dessa bilder gick ju alla fall fort :)

Men nu måste jag åka! Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0