Time to move

Kom nyss hem från jobbet. Eller hem. Ja jag ska flytta idag. Byta hem :P. Så får väll säga att jag nyss kom hem till mamma och pappa och håller nu på att packa resväskor med kläder och donar. Tänkte åka in snart. Får ta lite i taget då jag inte orkar konka på allt och så vill jag bara in till stan nu!

Har precis fixat till mig lite med då det var nödvändigt. Höll på att försova mig för första gången i mitt liv idag. Om det inte varit för mamma hade jag gjort det. Hon kom in kvart 10 i sju och frågade om jag hade sovmorgon idag. Spärrade upp ögonen och frågade vad sjutton klockan var! Snabbt upp och bara dra på sig ett par brallor och lite kläder och äta fruosten på vägen till jobbet! Herre gu! haha! (Men jag kom i tid ;) )

Today


Min nya kofta som jag är väldigt glad över att jag bestämde mig för att köpa tillslut. Jullan köpte en lika dan fast i en annan färg men kan absolut inte tänka mig att hon ångrat sin heller. Kan använda den var dag. Passar till allt.

Kommentarer
Postat av: Jullan

jag älskar den haha :)

mamma vill köpa en lika dan, vilken tur att du hetsade mig till att köpa den :)

2010-11-16 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0