sjuk igen

Tycker inte det var länge sen jag var sjuk! Jag hatar att vara sjuk! Men jag tror alla fall det är på rätt väg nu. kan svälja lite bättre med halsen idag.
Så igår sov jag mig igenom nästan hela dagen. Jag rörde mig när jag var tvungen att gå ut med hunden och när jag hängde med mamma till affären. Annars var det en dag av Gossip girl och Top model. hihi


Kunde inte sitta något vid datorn igår heller då internetet laggade som vanligt. Men här (i Vetlanda) funkar det bättre så blir nog lite met bloggläsande och klädinspiration idag. Men ska försöka gå till jobbet sen. Ska försöka få ner febern lite så jag orkar jobba en stund alla fall. Jag hatar verkligen att vara sjuk! men men.. thats life.

Efter idag är det inte många dagar kvar denna veckan känns det inte som. två dagar kvar på jobbet, då vi på fredag åker på höstresa med jobbet till kalmar slott på julmarknad, äter julbord och sedan åker vidare till Kosta Outlet. Och sedan kommer Malin hem i helgen. Åh vad det kommer bli underbart och kul! Det blir fira av med Klackarna i taket på hotellet :)


Jag, Malin och Emma.


Kommentarer
Postat av: Rasmusjuni

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2012-07-17 @ 10:25:40
URL: http://rasmusjuni.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0