Halsfluss

Det var inte mycket till lycka på Vårdcentralen. Jag har halsfluss. Precis vad jag behöver (not) ! Det ända som är bra är att jag inte hade stått ut om det hade blivit värre nu. Jag kan inte ens äta. Hungrig, men det gör så jäkla ont att svälja så en måltid är riktigt kämpig..

Så nu ska jag äta medicin i 10 dagar. Och får börja träna om en vecka igen. Vad är detta? :(
Men nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på den nyaste Shrek filmen (Hoppas den är bra behöver något som roar mig) och värma en kopp te om en stund. Det är det ända som går bra att få ner. Saker som är riktigt varma som bara bränner förbi mandlarna. Men det får bli om en timma. Får inte äta ihop med medicinen heller. A ja, onödigt vetande. Nu ska Shrek få ta mig till en annan värld en stund :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0