Delar av det som missats

Jag vet att klockan är kvart i sex och allt. Men har nu legat vaken i två timmar och jag kan verkligen inte somna om. Då kom jag på nu att det är massor jag inte visat och berättat under tiden jagvarit dator och blogg fri. Så här kommer några godingar från missade delar ur veckorna.


HALLOWEEN/20 ÅRS FEST




I was a dark angel
















ÅRSFESTEN

Jag fixade mig ihop med sis till årsfesten





Älskar min nya klänning från Nelly

Sedan bar det av till Hanna (vår lagkapten) för förfest och sedan vidare ut till årsfesten. har tyvärr inga bilder från själva festen men är det någon som har där ute så säg gärna till.


Ida fick pris för årets spelare i dam B och jag i Dam A :) Happy! :)



MITT HÅR

Som ni vet har jag klippt av mej håret men ni har inte riktigt fått se resultatet. Här är när jag klippt och slingat mig första gånge. Men då jag tyckte att ena sidan var mörkare än den andra gick jag tillbaka till frissan. Det var snyggt det också men kändes inte rikrigt som 100 jag just då.




Här är jag nu ljus i hela håret och börjar nu vänja mig mer och mer med mitt nya klipp. Fattar fortfarande inte ibland hur jag vågade. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0