Skogsplantering

I förgår var jag hos mormor och morfar och laddade upp med Taco. Morfar och jag skulle nämligen ut och plantera skog efter detta. Alltid mysigt och åka upp och äta hos dem och alltid god mat :) .
Jag var lite nervös innan planteringen om jag verkligen skulle klara av det. Men det gick jätte bra. Till och med lite av en njutning om man får säga som om skogsplantering. haha! Så jag och morfar hade en härlig eftermiddag med de nya små tallarna.
Ända problemet är väll att jag har haft sådan träningsverk nu dagarna efter i högerbenet. haha! Så lite extra träning också på köpet.


Nu kan jag följa Tallar växa genom mitt liv här i grusgropen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0