Mottagna filer

Nu när jag skulle lägga över mina arbeten på ett USB hittade jag en mapp med Mina mottagna filer på datorn. Jag har alltid undrat vart den mappen är på min dator. haha! Så där låg det en massa gamla bilder och sånt nu. Ganska kul att kolla igenom ändå när jag bara sett dem en gång innan och aldrig hittat dem igen.


Det var bilder från Balen

Studenten


Robin

Ego bilder (hittade även mappen cam bilder - så nu kanske jag kan ta bilder med camen i fortsättningen också nu när jag äntligen fick veta vart de lägger sig :P )







Hittade även en film som jag fått av Carro när vi är i USA och en från Panos Emporios visningen som jag gick men jag har inte lärt mig hur man lägger upp filmer än. Lägger upp det så fort jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0