Lunch ladda

Sitter med datorn framför mig hela dagen lång.. Till och med när jag äter sitter jag och försöker hitta fakta kring mina uppgifter. Uppgiften jag håller på med just nu är väldigt intressant. Dess rubrik ska vara En grund själ i en sund kropp. Alltså den är om hur mycket fokus folk lägger på sitt utseende och sina kroppar idag. Jag ska diskutera utifrån en artikel om vad jag tyker om denna kroppskult och vad den kan leda till. (Kanske lägger upp ett inlägg om detta senare.)
Tyvärr är jag sådan att jag alltid vill göra det så himla bra och ska hålla på att skriva om och formulera på 100 sätt innan jag ens börjar bli nöjd. Men jag ska försöka lägga ner med det. Känner att jag bara vill bli klar!


Jag har alla fall något kul att se fram emot till kvällen. Vi ska åka och spela match mot Gislaved. En viktig match och jag hoppas verkligen alla är super taggade idag! Jag själv känner för en match med tuffa närkamper som vi gör allt för att vinna och vinner dem. Ingen som viker ner sig idag!


Laddar med kycklingsallad och frallor inför dagens match.




När jag bara är klar med plugget ska det bli lite roligare läsning igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0