Hälften avklarat



Mina nya ringar jag köpte förra veckan.

Ska snart in till skolan, eller om 1 och en halv timma, och lämna in hälften av alla mina uppgifter, då kommer jag äntligen ha lämnat in allt i svenskan! Bara engelskan kvar. Ett steg i taget.
Sen ska jag ner på stan och besöka frissan. Nu kommer förändringen.  Emma får bli den första att se då jag ska möta upp henne på stan för att shoppa lite smink produkter för min del och det sista för balen antar jag för henne. Den är nämligen imorgon. Kommer bli så sjukt kul att gå och titta på alla vackra människor. Hoppas verkligen de får bra väder! Snälla ge dem bra Väder!

Balen
börjar alla fall vid kl: 15.00 i Östanå.



Ändrade outfitten lite innan jag gick sen.. Var inte riktigt nöjd innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0