Fångarna på fortet

Läste nyss att fångarna på fortet skulle komma tillbaka på TV4 igen. Har alltid gillat det programet. Det är ett sådant program som man egentligen själv skulle vilja vara med i. Har alltid älskat sådant där man ska tävla och hålla på. Ville även sökt till Robinson i år men fick inte för mamma. Om det kommer igen ska jag nog banne mig söka. Är inte så stor risk att man kommer med men kul skulle det vara.
A ja tillbaka till Fångarna på fortet. För jag läste även att Kissie oc Bobby ska vara med. Så det är nog ingen vanlig säsong utan en med människor som redan är lite kända. Hoppas de gör bra ifrån sig alla fall så det blir ännu en bra säsong.


 
Fångarna på fortets någonsins bästa gubbe i tornet :P


Kommentarer
Postat av: Lizy

Nej vad roligt!:D Hoppas det börjar när jag är i Swe då. Eller när börjar det?

2010-05-27 @ 12:15:28
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0