Blogg design

Hejsan! Idag har det varit en dag full av plugg och det kommer inte bli bättre för ens på tisdag nästa vecka. Alltså det är helt sjukt vad jag kommer få plugga! Aldrig haft så mycket som jag har nu. Men sedan kommer det vara över på tisdag! Så sjukt skönt!

En sak som jag pulat med lite under dagen som jag egentligen inte skulle gjort (skulle pluggat mer), är det där med bloggdesign. Shit vad mycket det är att lära sig med den. Har inte hunnit sätta mig in i det än och kommer inte hinna denna veckan men sen ska jag börja pula med det när jag har mycket mera fritid :) . Så nu pillar jag bara med det lite då och då när jag har "rast" från pluggandet. Så kan ändras om hit och dit lite nu i bloggen ett tag medan jag testar mig fram på olika saker. Övning ger färdighet som ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0