Allt jag missat

Nu kommer bilder från hela veckan. Har inte bloggat något. Har haft så sjukt mycket plugg och en massa annat för mig. Så nu kommer allt på en gång.


Himlafärden! Vi cyklar en tipsrunda, grillar, äter gott, spelar fotbollsbrännboll och snackar massa skit - Damlaget och herrlaget ihop. Tipsrundan var den svåraste ever då jag avslutade med 3 hela rätt. haha!


En halv outfit


Skinnjackan får äntligen träda fram utan att man fryser.


Ko-utsläpp hos morfar och mormor


Fredag-Hockeykväll med Ryppe, som är med i mustash-kampen!
Lördag-Träffade alla gamla vänner igen. Kul kul!

Söndag-Match. Vinst med 4-1!




Idag är det fullt upp på schemat. eller fullt upp.. Massor. Har min största hemtenta någonsin som ska in imorgon. Så det blir plugg och körlektion hela dagen. Seg dag! Men sen kommer jag äntligen att vara klar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0