VÅR

Jag bestämde mig för att ta mitt nya färgglada linne idag på morgonen. Och det gjorde jag rätt i för när jag kom ner för trappen var det redan 3 plus och solen sken. Så när jag pluggat en stund och såg att tempen bara gick uppåt bestämde jag mig även för att sno mammas vår-jacka till skolan. Så nu skrotar jag vinterjackan för i år. För nu är det VÅR. Så snittsigt va.


Mitt nya Linne på dagens.


I skolan hade jag mitt svåraste prov någonsin. Trodde jag kunde allt hyfsat men nu får jag vara glad om jag får G. Men det får jag nog. Tänk possitivt!
På tal om possitivt. Jag ska spela med A-laget imorgon. Tror ingen kan förstå min lycka. Låt det gå bra för mig! haha!
Mera possitiva saker idag är att jag är klar med dagens städning, har varit uppe hos mina mysiga morföräldrar och nu har fått en burk av världens godaste Kola. Lillebrors bästa kolablandning.



Kvällen ser där emot inte så ljus ut. Har inget att hitta på. Alla ska på 3:3 och pojkvännen ska på hotellet. Kunde ju gå dit en stund men vill verkligen ladda inför matchen imorgon så det blir det inte.

Men röj järnet nu på 3:3 alla mina partypinglor! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

fin blogg :)

2010-03-27 @ 11:21:03
URL: http://fouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0