Strosa i stan

Kom precis innanför dörren för att ha tagit en promenad med Issa. Innan dess har jag bara varit i skolan och käkat lite lunch. Skoldagen blev kort idag. Hade bara lektion i 30min. Men så har jag ingen buss för ens om två timmar då så pluggade en timma och sedan gick jag ner på stan och strosade lite. Hittade ett fint halsband på Lindex som jag lagt undan till imorgon. Strosar på stan någon eller några dagar i veckan nu mer pga de sega busstideran. Men får skylla mig själv när jag inte tagit mitt körkort ännu. Men snart så :) .
Och i och med att jag går så mycket på stan så hittar man alltid något. Försöker att inte kolla för mycket för måste spara pengar men smyckerna kan man inte låta bli. Men handlar alla fall bara om jag hittar något billigt. Förra veckan hittade jag ett par öronhängen för 15kr. Visste inte om de skulle komma till användning men 15kr. Så idag andvände jag dem i alla fall.




The look of today

Så nu ska jag nog gå och sätta mig och kolla Gossip Girl som jag missade igår kväll.

 

Fresten. Spelade ju i lördags. Det gick varken bra för laget eller för mig. Så väldigt tråkigt i och med första A-matchen. Nästan första matchen över huvud taget för mig. Men fick spela på söndagen igen och då gjorde jag ett mycket bättre inhopp kändes det som. Förlorade doc matchen men vi vet att vi kan mycket mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0