Problem

Jag börjar undra om det är meningen att jag ska blogga mer.. För nu har min dator laggat bara sådär.. Har alla mina bilder och allting där. Får inte lägga in något på Pappas dator (som jag använder nu) så blir svårt att lägga upp nya bilder och så.. Ska klura på detta..

Nu ska jag alla fall strax iväg för att gå på dagens engelska lektion. Ska få tillbaka mitt prov med. Mitt första engelska prov som jag varit på som det känns som om jag fattar någonting av. Härligt! Haha!



Saker som Anna fixar idag:
Städat rummet, nästan klart-plockat undan. Dammsuga och damma imorgon. Men det är framsteg.
Lagat en portion mat - Pasta och med kyckling a la skinksås 
Pluggat




Och nu ska hon dra till skolan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0