Game day

Morgon allesammans! Uppe tidigt idag igen. Men idag är det nog också för att jag är nervös. Var inte så farligt när jag vaknade med herre gud säger jag bara nu! haha! Försöker ladda men det är inte jätte lätt när fjärillarna är som galan i magen. Men det ska nog gå bra. Jag ska spela med A-laget idag. Har bara spelat en match än så länge på 1½ år så jag har all rätt att vara nervös idag.
Vi ska åka till Emmaboda så kommer inte komma hem igen förens sen eftermiddag. Men gud vad jag har längtat efter det här ändå! :)

-------

Igår kväll blev det som jag trodde. En seg hemma kväll. Ännu segare när jag fick reda på att syrran inte heller skulle vara hemma. Utan fick köra henne på Mogärde-disco. Hoppas hon hade kul alla fall. Och att alla 91:or igår levde livet på 3:3.

På tal om syrran. De har fått sina avslutningskläder nu (hon slutar 9:an). Hennes mysbyxor var felmärkta så hon ska få ett par till. Så hoppas på att jag ska kunna få hennes felaktiga. Mina gråa mysbyxor är fortfarande hos Pontus. Som jag glömde där för.. hmm.. Är det ett år nu? Kan säga att jag saknar dem alla fall.

 
Idas feltryckta byxor. Kan ju försöka ta bort texten eller något.


Ikväll när jag kommer hem ska jag beställa lite kläder tänkte jag. Är i stort behov av kläder just nu. Speciellt sommarkläder och skor. Och så har jag hittat precis en sådan BH jag vill ha. Äntligen! Så det blir det och sedan ska jag ha myskväll med Robin. Då hoppas jag på att kunna ha ett bra samvete efter en bra genomförd match och vinst i protokollet.


Upptäckte precis att jag inte har så många bilder på mig och älsk. Det måste fixas.
Men här kommer alla fall en på oss från balen. Vårkänsla på köpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0