Sommar

Idag är första dagen som det verkligen känns som sommar. Vi fick ingen vår i år men bara sommaren blir kanon är jag nöjd.
Började dagen hemma hos Robin. Han hade jobbat natt och sov så då passade jag på att pressa lite i min nya bikini till bussen skulle komma ..

Min nya bikini som kom i postlådan tillsammans med två fina klänningar i veckan.

Väl i busskuren och på bussen träffade jag Anna AJ. Hon var taggad som tusan för skolan och studentens sista och lyckliga dagar. Lev livet nu säger jag bara till alla er som tar studenten. Bland det roligaste ni kommer vara med om! Anna lever ut det! Det kände jag! Kul att snacka med dej tjejen, länge sen!


This is Life Anna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0