Snabbis inlägg

Ja ha.. Då har mer än hälften av Vetlandas befolkning dragit iväg mot Öland. Samma visa varje midsommar.
Själv har jag precis duschat för att sedan göra lite flätor i håret så det blir lockigt till imorgon. Upptäckte nämligen att mamma och Ida tagit med plattången till Öland. Men jag klarar mig.

Imorgon ska jag troligtvis ta och träna en sväng med Carro, beroende på hur jag känner imorgon med tid och allt för ska hinna med lite innan jobbet vid halv 1. För måste vara klar med allt för sedan slutar jag inte för ens nio och då är det raka vägen till Johanna för att fira Midsommar på hemma plan :) .


Här åker min familj till Öland

Drar mer imorgon om allt för nu måste jag hoppa i säng och soova så att jag är utvilad imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0