Så himla glad !

Jag är klar! Jag är klar med allt plugg.. Betygen är satta och skolan är över. Hur skönt som helst. Nu kan mitt liv börja igen.
Varit dålig uppdatering nu men det är på grund av det som nu är över. Är så sjukt glad!
Nu är körkortet nästa projekt.


Vad har hänt sedan sist jag skrev nu då mer än plugg, prov och föredrag. Jo i lördags var jag på Balen. Gud, alla var så sjukt fina!


Tina och Chrille


Rebecca Sjöberg


Adina


Kim


Therese


Anna


Sara


Var ett par som kom i en buss. Absolut mäktigaste ingången.


Malin och Emma


Elin och Oliver


Amanda


Elin Bexi


Stina


Johanna och Albin


Simon


Gabriella


Malin


Lina

Missade tyvärr endel par som jag velat se..

En klänning som jag fastnade för som stod ut lite var:

Lines


Ni var så sjukt vackra allesammans!


Avslutar med denna vilden för den visar verkligen hur lycklig man är på balen! Älskar denna bilden! :)
Johanna, Stina, Elin, Malin och Albin

Kommentarer
Postat av: Teodorstella

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 11:54:11
URL: http://teodorstella.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0