Lagfest

På morgonen körde jag in till stan för att fika med Gabbi. Så himla skönt att vi äntligen tog tag i att ses. Jätte länge sen vi umgicks men så fort jag är med henne så känner jag att det måste bli bättring :)

Men mer än att fika och shoppa lite på Vero moda hann vi inte för sen var jag tvungen att åka hem för att träna (som inte blev av) och göra mig i ordning inför lagfesten. Den har varit otroligt efterlängtad.

Vi började kvällen som alltid med lite kökshäng och sedan roliga lekar som Festkomitén klurat ihop.

Äggleken

Gå med ett ägg liggandes på en sked utan att tappa det. Vilket alla klarade utom Hanna ;) . haha! Ägg splashning!

Irlänsk julafton

Många roliga vurpor hör till leken.

Blindbock

Jag sprang rakt in i tvättställningen. haha! Vill man vinna så vill man.

Tåget går

Fullt ös på gång-tågen!

Kommer mer bilder och kul från den lyckade kvällen om några timmar.. Hinner inte lägga in mer nu då vi ska åka iväg och äta på Ramkvilla Värdshus med mormor och morfar och släkten. Mumms.. (Hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0