En dag med god energi

Idag sov jag länge för första gången på flera veckor. Sov ända till 20 över 8:a. Det är länge för mig. Blev så glad! Så nu har jag haft bra energi i kroppen hela dagen. Åkt in till staden och tagit körkortsfoto (att de korten aldrig kan bli bra!) (Ni kanske kan då se när det är klart) och handlat åt mamma.
Åkte vidare till Korsberga för att pussa lite på Robin och kolla in den nya soffan. Den är jätte snygg! :) Kommer bli kanon bra.

Nu har jag precis ätit och laddar nu inför matchen ikväll mor Ormaryd samtidigt som jag bakar knäckebröd åt familjen till Midsommar. De ska till Ölands medan jag får vara hemma och jobba. Seg midsommar men med pengar-tecken i ögonen klarar jag det. haha!




Hittade min grå tröja som jag köpte på Tivoli Cup i Danmark en gång. En tröja jag aldrig vill slänga. Och så hittade jag även ett par gamla korta shorts. Kommer ihåg när jag klippte av dem men hade inte för mig det blev bra då. Har min rumpa blivit mer fit eller? För nu sitter de ju som smeck! haha! :)


Ps. Receptet på knäckebröden finns under Receptkategorin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0